nimo

ساخت وبلاگ

گفتار درمانی در تهرانپارس ، گفتار درمانی در واقع به نوعی از برنامه ی درمانی گفته می شود که برای برطرف نمودن مشکلات گفتاری و یا زبان صورت می پذیرد. این مشکلات ممکن است که دارای مسائلی از جمله : بیان، روان بودن کلام ، تشدید یا پیچش صدا و محدود بودن واژگان را برخوردار باشد. مشکلاتی که در بیان رخ می دهند شامل : تلفظ نادرست کلمات، تشدید مشکلات مرتبط با روان بودن گفتار به علت لکنت، تکرار نمودن صداها و یا هجاهای طولانی می باشد.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 18:31

برای اینکه روح و جسم شما به آرامش برسد باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید، چون تغذیه نقش مهمی در آرامش اعصاب دارد. غذاهایی وجود دارند که می توانند به سیستم عصبی ما کمک کنند ، مقاومت در برابر استرس را افزایش دهند و حتی باعث شوند که درست بعد از خوردن آنها احساس آرامش کنیم.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1399 ساعت: 18:25

دندانپزشکی در تهرانسر  ، آیا می دانید بهترین دندانپزشکی شبانه روزی در تهرانسر کجاست؟ ما در این آگهی دندانپزشکی شبانه روزی در تهرانسر را به شما معرفی خواهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مرکز درمانی تا پایان آگهی همراه ما باشید.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 16:07

واکسن MMR ام‌ام‌آر واکسنی جهت پیشگیری از سرخک، اوریون و سرخچه است. دوز اول این واکسن معمولاً حوالی ۹ تا ۱۵ ماهگی و دوز دوم بین ۲۵ ماهگی تا ۶ سالگی تجویز می‌شود و میان این دو دوز، باید دست‌کم ۱ ماه فاصله باشد.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 21 دی 1399 ساعت: 16:06

مرکز مشاوره در پاسداران ، به شکل  کلی مشاوره به تعامل هایی که بین مراجع و مشاور صورت می گیرد گفته می شود که به این ترتیب به مراجع کمک می شود تا بتوانند خودش را بشناسد و تصمیمات درستی را بگیرد .

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 184 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 18:05

باکتری ها مثل استافیلوکوس،سالمونلا، شیگلا،کامپیلوباکتر یا ای. کولی میتوانند باعث اسهال گرفتن نوزاد شوند.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 18:04

طلاق چیست؟ ما امروز در این مقاله می خواهیم درباره ی طلاق توافقی صحبت کنیم و شرایط و قوانین مرتبط با آن را بیان کنیم. اگر تمایل دارید راجع به طلاق توافقی اطلاعات کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 21:00

نخود یکی از اولین حبوبات کشت شده است.نخود منبع غنی فیبر هستند ، حاوی چربی های سالم ، کربوهیدرات ها و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی دیگر هستند. نخود همچنین پروتئین بالایی دارد، بنابراین می توانند جایگزینی عالی برای گیاهخواران باشند. 

 

nimo...
ما را در سایت nimo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آوا nimo بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 20:59